Now is Elli a big sister =)

I got really good news when I was at work today. Bruce (Ellis breeder) called me and told me that Elli is a big sister now, to 7 puppies. And one of them we will see a lot of in Sweden, because friends of me are going to take one of them so it will be great fore Elli to have a sister here. We will go up to Stockholm and visit them when the puppy is old enough and settled in whit Sophie and Richard, in the beginning of October.




Beck whit her puppies (Elli is a spitting image of her mum Beck, so this is Elli next year)


Sweet Beck


7 puppies total =) little sweet things, and I can't wait untill next year when we are going over to England to mate Elli and se Bruce, Beck and her brother Snipe. And to when her puppies are comming.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!



Jag heter Charlotte och har lite frågor till dig angående weimaraner, hoppas att det är okej :)



Jag och min sambo har länge varit sugna på att skaffa hund och nu känns tiden rätt då vi bor i hus och har båda fast jobb med bra arbetstider.

Vi har varit på en del utställningar för att komma i underfund med vilken hundras som skulle passa oss och raser som vi verkligen har fastnat för är

weimaraner, vorsteh, kleine münsterländer och wachtel.



Tycker du att weimaraner är en bra sällskapshund?

Jag är också väldigt sugen på att börja med agility. Bör vi då tänka om eller skulle det kunna gå med någon av raserna som jag har nämnt? Jag är rädd för att weimaraner och vorsteh är lite för stora och klumpiga för detta...



En ren chansning att skicka iväg detta till dig men jag gör ett försök :)



Kramar Charlotte

2010-11-11 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0